الرئيسيةس .و .جبحـثالتسجيلالأعضاءالمجموعاتدخول

شاطر | 

نكت اضحك كرر

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
بشندى
*
*

ذكر
البلد : ام الدنيا
المزاج : تعبان بس الحمد لله
علم بلدك :

مُساهمةموضوع: نكت اضحك كرر   الإثنين مارس 10, 2008 5:42 am

بسم الله الرحمن الرحيم

1. مرة حرامى دخل على واحد مسطول البيت قالو هات فلوسك و الا هقتل مراتك قام الرجل قعد يضحححححححك.......الحرامى قتل مراته وقاله هات الفلوس قبل م اقتل ابنك الرجعل قعد يضحححححححك........الحرامى قتل ابنه و هكذا لغايه لما خلص عالعيله و بيقول للمسطول ايه يا عم مش عايز تدينى فلوسك ليه؟؟؟؟قاله اطلع من دول يا ابرهيم يا نصر

2. مسطول لابس جزمة ، فردة بيضة والتانية سوده .... قابله مسطول تاني وقاله: "ايه ياواد الجزمه الشيك دي. راح المسطول الاولاني حط رجل علي رجل وقاله: وشرفك إنت.. عندي جوز جزم تاني فى البيت شبهه بالظبت

3. مرة واحد مسطول بيلعلب كورة اخد الكورة على صدرة طلعها من منخيرة

4. مرة ثلاث مساطيل راكبين عربية ففجأة العربية وقفت فواحد قال للتانى :"انزل شوف العربية مالها" فنزل مطلعش فنزل التانى يشوفه مطلعش فنزل الثالث قال لهم :"فيه إيه ؟؟" فقالوا له :"هسسسسس العجلة نايمة"

5. مرة واحد مسطول ماشي قدام مزرعه لقى مكتوب عليها من بره ((مزرعة عجول)) دخل للبواب وقاله "يا عم انت بتزرعوا العجول ازااااي ؟" البواب شافه مسطول قال اراضيه بكلمه علشان يمشي قاله "احنا بنرمي السكر على الارض وتاني يوم بتطلع العجول." روح المسطول البيت ورمى سكر على الارض تاني يوم لقى النمل كتييييييير على الارض قلهم "يا حلاوة العجول وهي صغيرة"

مره واحد غنى جاب عربيه فور باى فور جديده وركنها تحت البيت وكل يوم بليل يعدى من تحت البيت واحد مسطول يلاقى مكتوب ع العربيه 4x4 يروح كاتب = 16 ينزل الراجل صاحب العربيه الصبح يضايق ويوديها الميكانيكى يروح يصلح الصاج وكذا مره تتكرر الحكايه دى فالميكانيكى اقترح على صاحب العربيه فكره انه يكتب هو = 16 بدل ما الراجل السكران يكحت الصاج فرح الراجل وعمل كده قام الراجل السكران رجع بليل لقى مكتوب ع العربيه 4×4 = 16 راح جاب حجره وعمل علامة صح

6. نظرية مسطوول: العلم نور والنور كهربة والكهربة خطر يبقى بنتعلم لية؟!

7. واحد مسطول راكب تاكسي سأله السا ئق ممكن تشوف لى الاشارة اليمين شغاله ولا لا! بص من الشباك وقال له شغاله مش شغاله شغاله مش شغاله !!!
.

8. مسطول حب يعمل برا ءة اختراع، جاب ضفدعة وقالها "اقفزى" فقفزت فقام بقطع أحد أرجلها الأربعة وقال لها "اقفزى" فقفزت فقام بقطع رجل أخرى وقال لها "اقفزى" فقفزت فقام بقطع الرجل الثالثة وقال لها "اقفزى" فقفزت قفزة صغير فقطع الرجل الأخيرة وقال لها "اقفزى" فلم تقفز فقام بكتابة (ملحوظة : عند قطع أرجل الضفدعة الأربعة، تفقد حاسة السمع)

9. محشش اتصل بخطوط الطيران يحجز تذكرة ، قاله الموظف: ذهاب واياب ؟؟؟؟ قال له : لا خروج المغلوب

10. اتنين مساطيل ماشين في الشارع واحد وقع في البلاعة التاني راح إستناه عند الحنفية

11. اتنين مساطيل قاعدين يتفرجوا على التلفزيون و نشرة الأخبار كانت شغالة فواحد بيقول للتانى هى النشرة طولت النهاردة لية، رد عليه التانى و قال اصلها اخر حلقة
12. واحد فافى وهو نازل من البيت أمه سالته رايح فين؟ فقال لها مش هقولك انا حر ، نزل ووقف تاكسى فالسواق ساله على فين يا باشا؟؟؟ قال له يعنى أنا مقولتش لامى هقول لك أنت

13. واحد غبي جاله عقد عمل فى الكويت، يوم السفر قاعد فى المطار فالمذيع الداخلى بيقول : "على ركاب الرحله 770 المتوجهه الى الكويت التواجد بصاله الدخول"، "النداء الاخير لركاب الرحله 770 المتوجهه الى الكويت التواجد بصاله الدخول." فموظف المطار بيقوله "رحله الكويت هتطلع يا أستاذ" ، فيرد عليه ويقوله : "يا عم دول طالعين رحله .. انا طالع شغل."

14. مرة واحد قابل واحد اخنف فسالة قالة "انت بتشتغل اية؟" فرد علية الاخنف وقالة "فننان" قالة "يعنى بتغنى" فرد الاخنف "فننان" قالة الراجل "يعنى اية بتمثل؟" فرد الاخنف قالة "لا فننان يعنى بحط العيش فى الفن"

15. مرة واحد راكب حمار فبيعدى على بنزينة لقا ايه لقا ان العربيات كل ما يتحطلها بنزين تطلع تجرى راح دخل البنزينة وقال للراجل حط للحمار عشرة لتر بنزين عشان يجرى اول مالراجل حط للحمار بنزين طلع يجرى ويرفس ويتشنج وجرى بعيد قام الراجل قاله حطلى انا بقى عشرين عشان الحقه
.
16. واحد غبى لقى قرد فى الشارع .فراح لعسكرى المرور وقاله اود يه فين . قاله وديه جنينه الحيوان فراح ورجع تانى يوم لعسكرى المرور والقرد معاه. قاله العسكرى مش قولتلك ود يه جنينه الحيوان. فرد عليه الغبى ما انا وديده امبارح جنينه الحيوان النهارده هوديه السينما

17. واحد غبى بيحلق دقنه التليفون رن عور نفسه علشان لما يرجع يعرف هو وقف لحد فين

18. واحد عنده أرق ونفسه ينام..قاله صاحبه "عد من واحد إلي 500 وهتنام..فأخذ يعد حتي وصل إلي 109 فشعر بالنعاس قام يغسل وجهه حتي يصل إلي 500
.
19. اتنين مساطيل عايزين يهربوا من مستشفى المجانين، قالو نعمل خطه، لو السور طويل نقصره شويه ونهرب، ولو السور قصير نهرب على طول، راحوا ملقوش سور خالص، قالوا يلا نرجع الخطه فشلت

20. مرة 3 تلاميذ اتأخروا عن الحصة الاولى ، و لما وصلوا المدرسة قالتلهم انتوا كنتو فين؟ الأول قال أنا ضاع منى الخاتم بتاعى، الثانى قال وأنا كنت بدور معاه، فسألت الثالث وأنت كنت فين؟ قلها كنت دايس عليه!!

21. مدرس بيقول للتلاميذ اكتبوا ورايا ذهب محمد الي مصيف بلطيم يوم الاربعاء فطالب سأله لو سمحت يا استاذ هي الهمزة علي السطر ولا علي ألف، سكت المدرس شوية وبعدين قاله خلاص يا ابني خليها الخميس
.
22. واحد حرامى والتانى ندل فالندل بيقول للحرامى علمنى السرقة فسرق محفظة واحد وقالوا اهوة علمنى انت باة الندالة، راح مسكوا وقال حرامى

23. واحد في الإمتحان مش عارف يحل والإمتحان كله صح و غلط ، راح مطلع بريزه ولعب ملك وكتابة على اإمتحان خلص الإمتحان في نص ساعة ،طلع البريزة تاني ليييييييييييييييييييييه؟؟؟؟؟؟؟؟؟ علشان يراجع هاهاهاهاها

24. مرة مدرس دخل الفصل فقال للتلاميذ يعيش السمك فى الماء رد التلاميذ يعيش يعيش يعيش

25. واحد غبي معاه 150 جنيه. قاعد يقسمهم ويقول 50 جنيه للسكن، 50 جنيه للأكل، و50 جنيه للبانجو. الباب خبط. مين. افتح بوليس. راح مقطع الخمسين جنيه بتاعة البانجو

26. اتنين محششين بيتفرجو على مطش فالمزيع بيقول "دربكه فى الدفاع، دربكه فى خط الوسط، دربكه فى الهجوم، أوبااااا جوة الجون" فالمحشش قال لزميله "إظاهر ان دربكه ده لعيب ميه ميه"

27. واحد بلديتنا راح صيدلية يشترى جبنة حاول الصيدلى يفهمة ان مفيش جبنه
بتتباع هنا وشويه وواحد صعيدى تاني جه ,فالصيدلى قاله فهم صاحبك
ان مفيش جبنه بتتباع هنا وحاول معاه الصعيدى التاني وبرده مقدرش يفهمه
وفى الاخر قال لة ياعم سيبك منة دا غبى ادينى بنص جنيه لانشون

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
اسيرة الصمت

انثى
البلد : بعيد..بعيد قوي
المزاج : مكسور... حزين
علم بلدك :

مُساهمةموضوع: رد: نكت اضحك كرر   الإثنين مارس 10, 2008 6:09 am

اقتباس :
. واحد غبى لقى قرد فى الشارع .فراح لعسكرى المرور وقاله اود يه فين . قاله وديه جنينه الحيوان فراح ورجع تانى يوم لعسكرى المرور والقرد معاه. قاله العسكرى مش قولتلك ود يه جنينه الحيوان. فرد عليه الغبى ما انا وديده امبارح جنينه الحيوان النهارده هوديه السينما

. مرة واحد قابل واحد اخنف فسالة قالة "انت بتشتغل اية؟" فرد علية الاخنف وقالة "فننان" قالة "يعنى بتغنى" فرد الاخنف "فننان" قالة الراجل "يعنى اية بتمثل؟" فرد الاخنف قالة "لا فننان يعنى بحط العيش فى الفن"
بجد بجد بجد هموووووووت م الضحك
ميرسسسسسسسسسسسسسسسي
(( الاحساس المجروح ))
مشرف
مشرف

ذكر
البلد : احسن بلد فى الدنيا المنصورة
المزاج : مية مية
من اين عرفت منتدانا ؟ : من محرك بحث

مُساهمةموضوع: رد: نكت اضحك كرر   الإثنين مارس 10, 2008 3:50 pm

هههههههههههههههههههههه والله انتا مضحك بجد يا بشندىههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

*
*

ذكر
البلد : ام الدنيا
المزاج : تعبان بس الحمد لله
علم بلدك :

مُساهمةموضوع: رد: نكت اضحك كرر   الثلاثاء مارس 11, 2008 3:04 am

هههههههههههههههههههه
الحمد لله انهم عجبكوا وميرسى لمروركم
اسير الغرام
مشرف
مشرف

ذكر
البلد : مصر
المزاج : مرح

مُساهمةموضوع: رد: نكت اضحك كرر   السبت أبريل 05, 2008 11:56 am

هههههههههههههههههههههههههههههههههه
والله عسل يا بشندى

سيقل تواجدى فى المنتدى علشان ظروف الشغل
(( البرنس ))
برنس المنتدى
برنس المنتدى

ذكر
البلد : فى اى حته
المزاج : زى الفل

مُساهمةموضوع: رد: نكت اضحك كرر   الثلاثاء أبريل 29, 2008 9:42 am

. واحد بلديتنا راح صيدلية يشترى جبنة حاول الصيدلى يفهمة ان مفيش جبنه
بتتباع هنا وشويه وواحد صعيدى تاني جه ,فالصيدلى قاله فهم صاحبك
ان مفيش جبنه بتتباع هنا وحاول معاه الصعيدى التاني وبرده مقدرش يفهمه
وفى الاخر قال لة ياعم سيبك منة دا غبى ادينى بنص جنيه لانشون

ميه ميه

لا معنى للحب بلا ألم ...

لا معنى للالم بلا دموع ...

لا معنى للدموع بلا عذاب ...

لا معنى للعذاب بلا انهيار...

اعترف باننى لست منهار ...معذب ...باكي ...

اعترف باننى لست عاشق ...

اعترف باننى .... ميت ...

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://www.elperebs.jeeran.com
(( امير الاحزان ))
صاحب المنتدى
صاحب المنتدى

ذكر
البلد : المنصورة
المزاج : بحبك

مُساهمةموضوع: رد: نكت اضحك كرر   الخميس مايو 01, 2008 11:12 am

هههههههههههههههههههه

فيهم شويه زى الفل والله يا بشندى